iyi günler arkadaslar. İngilizce travel sitesi için ugrasıyorum 2 domain aldım. Acaba siteyi html mi ,joomla mı, ile kursam daha iyi olur karar veremedim.Acaba joomla ile kursam sayfalarımı google indexlerken zorluk cekermi bilemiyorum. Fikirlerinizi söylerseniz sevinirim. Teşekkürler