SaTuRN adlı üyeden alıntı:
baya uğraşmış olmalısın. teşekkürler..
6 aylık yazıyı canlandırıyorsun millet te noluyo diye atlıyo
cevap verme hakkınız var tabii bana ne ama biraz dikkat etseniz çok eski yazıları teşekkür için falan canlandırmayın,
bu dinazorlara teşekkür etmeye benzer, adamlar yok ortada yani kime teşekkür ediyonuz
onestop,
adı üstünde foruma bi kere gelip uçmuş

en son kasım2005 te girmiş yanii
ama yine de teşekkürler tabi faydalanılabilecek bir yazı..
saygılar