stfrld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bilgisayar mühendisi arkadaşım bile yiyordu ringofonu.Sen şimdi çocukları dolandırcan ringofon vaitasıtla sonra sen dolandıldıgında gel konu aç.Yazık o çocukların konu açıp şikayet etcegi yer yok.

Önümde bi çocuk aglıyordu 1 aylık köntüğrüm bitti ben 1 ay ne yapcam diye...Yazık interneti kötü gösterenlere..O ringofonun sahibi nasıl uyuyor merak ediyorum..

Sadece MP3ler Böyle Degilmi

Cep Oyunları Falanda Öylemi