Konu
parking siteleri
04-09-2007, 08:27:23
#7
Gookhan
1 yıldan uzun bir süredir parked kullanıyorum. Ödemelerde sorun yok. Türkiye'yi sayıyor. Ama hile yapanı affetmiyor. Yeni üyelik açman çok zor. Başka birinden ücretli olarak account alman lazım.