Konu
Msn ile İlgili Blog um... Yorum sizin
02-09-2007, 18:14:47
#10
Root64
hahaha
o kadar da değil yani 15 blog açtım derken bazılarıyla şimdi ilgilenmiyorum... güzel isimleri boşta olduğu için önceden alıyım dedim..