Tebrikler güzel site, php olsaydı satıyormusun diye soracaktım
Şu sayfada ie6 da bir bozukluk oluyor Free Tag
soldaki menü, main den aşağıda kalıyor.
firefox da no problem büyük ihtimal ie 7'de de normaldir.
iyi çalışmalar.