birdost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben kullandım zamanında millet trojan saçıyon diye laf etti höt dedi zöt dedi...
kardes.. biz kimseye trojan saçma niyetinde degiliz.. herkez serbest kullanıp kullanmamakta.