Konu
Cogumuzun bildigi ama yabancı trafige kanımca en saglam ve yuksek odeyen 2. firma!
01-09-2007, 22:57:19
#5
SolarisPro
birdost adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben kullandım zamanında millet trojan saçıyon diye laf etti höt dedi zöt dedi...
kardes.. biz kimseye trojan saçma niyetinde degiliz.. herkez serbest kullanıp kullanmamakta.