batuhan düşüncen gerçekten güzel ancak anasayfayı biraz canlandır.. renkelndir.. heber koy... forumdan son konular koy... ilgi çekici şeyler koy daha site yeni bence hemen reklam koyma... gördüm ki foruma hemen reklam koymuşsun... gelen üyelere siteyi gelir için değil hizmet için açtığını belli etmelisin bence...
onun için reklamı site biraz büyüyünce koy derim.. düşüncen den dolayı tebrik ederim...