google.com da direkt site ismimi yazdığımda dahi sitem çıkmıyo.ban yemiş olabilir miyim? bikaç sitem bu şekilde.dmoz ile çalışan hazır script kullanıyodum.ondan olabilir mi? dün diğer forumda böyle bişeyden bahsediyolardı.olabilir mi acep böyle bişey ? yada ban yediğimi nasıl anlarım

site:domainadi.com yazıyom gene çıkmıyo