Evet arkadaşlar uzun süredir blogspotta ne yapsam diye düşünüyordum en sonunda böyle msn ile ilgili bir şey yapayım dedim... umarım beğenirsiniz...
olumlu ya da olumsuz bütün eleştirilerinizi, bütün tavsiyelerinizi bekliyorum...
Msn Messenger Msn Hakkindaki Sorular Sorunlar Msn Hatalari