
ben değil o parayı bizim ortak kazandı, gerçi gözümüz yok bizim maksat birkaç kuruş kazanalım hala voleyi vuramadık.

gerçi buradan olacağı yok da damlaya damlaya göl olur. haklısın 10 dolar olmuş ödeme. ama 3 reklam olayı biraz farklı gün içerisinde 100e yakın reklam çıkıyor önemli olan zamanını yakalamak işte. değerleri 0.01 0,0015 0,005 olabiliyor tabi premium olunca 0.015 0,00225 0,0075e çıkıyor bir de ad alert diye birşeyin oluyor reklam çıktıkça haber veriyor. 3 reklam yerine eğer bilgisayarın başında takılan bir insansanız 30 reklam yakalıyorsunuz en az.
AdBux - The Leader in Incentive Based Marketing denemek için : http://adbux.org/?r=kumru