ben agloco için blog bile hazırlamıstım ..çıktı çıkacak filan derken en sonunda çıktı ama boşuna ugraşmışım. agloco bence en büyük scamdir.geçmişte iyi paralar vermiş olabilirler ama artık kullanıcılarına bekle demektir baska bişey yapmıyorlar.bu şekilde de güven kaybediyorlar
belki ileride düzelir :P o zaman kaldıgım yerden devam ederim
basaracaksin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adbux konusu açılmışken, inanılmaz yenilikler yapmışlar ve çılgınlık haline gelmiş. eskiden sadece 0.01dolarlık reklamlar çıkardı ve günde 2-3 reklam ancak olurdu bu sefer günde 100 reklam oluyor ortalama tabi yakalayabilene.. bazı reklamlar 1 dakikalığına tıklanabiliyor sonra da kayboluyor çünkü 100-1000 arası verilen reklamlar o an sitede 2000-3000 kişi online tetikte olduğu için hemen tükeniyor. eğer gösterime para veren sponsorlar varsa burası reklam vermek için ideal olabilir. 1000 gösterim için 4,5dolar alıyorlar tabi 3sn'liğine.
neyse reklama tıklama olaylarına gelirsek orada da premium üyelik çılgınlığı var 30 dolara premium üye olup, reklama tıklayınca aldığınız parayı %50 arttırıyorsunuz. bunun dışında aynı şekilde üye yaptıklarınız için de artıyor. bunun dışında ad alert diye bir şey yapmışlar, yeni reklam gelince sesle uyarıyor, reklam kaçırma şansınız çok azalıyor. eğer sizin alt üyeniz premium olursa 5-20 dolar arası kazanıyorsunuz. herhangi biri üzerinden üye olmayanları satın alma seçeneği var, alt üyeniz satın aldıkça ondan da komisyon alıyorsunuz ve yine alt üyeniz reklam verirse %1 komisyonunuz oluyor.
şu an adbux 446bin üyeye ulaşmış ve reklam potansiyeli devasa bir boyuta ulaşmış, biliyorum genellikle ptclere çok olumlu yorumlar yapılmıyor, boş işler diye değerlendiriliyor ama adbux gerçekten mantıklı bir seçenek gözüktü bana ki ben de çok haz etmem bu ptclerden. zaten 5 dolara ulaşınca da ödeme yaptığı için hiç yoktan paypalde biraz para birikir.
adbuxda eskiden az reklam oluyordu lakin tık başına 0.01 veriyordu.şimdi ise bu rakamı yavas yavas azaltıyor.örneğin bende suanda 3 tane reklam var (artık girmiyorum burayada bi bakım dedim).3 reklamdan ikisine $0.0015 veriyor birine $0.01 veriyor
ayrıca ödeme konusuna gelince 5 $ dolar da değil 10 dolarda ödeme yapıyor.
Son olarak adbuxdan banda yemiştim.sebep : aynı bilgisayardan ikinci bir hesap açmaya çalıştıgım için.Dikkat ederseniz sadece açmaya calistigim için ama açmadım.


Ayrıca hocam yetmedi mi superteklifden aldıgın milyarlar