hepsini biliyorumda agloco dan para alan var mı ? Türkiye'ye aglocoyu tanıtan kişi ile de görüştüm.bir ayda 5 saatten fazlasını saymıyorlarmış ve kar'a geçince ödeme yapacaklarmış.Zaten daha ödeme ile ilgili buton bile koymamışlar sisteme :P bir senedir agloco muhabbeti var ama sonuc 0.Agloco'nun gereksiz bir ugras oldugunu düşünüyorum.