RoMeO adlı üyeden alıntı:
aynı kelimeyle önde çıkmak için, cpm 'i artıyorlar dolayısıyla birkaç kişi bu kelimeleri kullanınca fiyatta yukarı cıkıyor.
bu kuponların bukadar yayılmasından dolayı bizmi kar ediyoruz google mı anlamış değilim.
adamlar reklam fiyatlarını yükseltiyor bu sayede.
ya da rakibi elemek , reklam vermesini engellemek icin bu yola basvuruyorlar. Ayni sekilde rakiplerin reklamini gördükleri yerde tiklamalari da.

Kuponlarin yayilmasindan hem biz hem google kar ediyoruz bence. Bir kere cok reklam cikiyor ama google un adsense tarafina tik basi ödedigi miktar azaliyor gibime geliyor.
Reklamveren icin ise fiyatlar yavas yavas yükseliyor gibime geliyor.

Bekleyelim bakalim ne olacak. MSN ve Yahoo TR ye gelene kadar Adsenseden baska caremiz yok gibi