huzeyd benim, gencislamsa oradan eklemedim ben

baska bir yer sizden alıntı yapmıs aslında biraz karışık hangi ders olduğnuu bildirirseniz alıntıdır ibaresi koyarım
Forma yapıyoruz diye bi ders vardı. Zaten o kadar önemli değil sonuçta ben o dersi paylaşmak için hazırlamıştım Ama Fenerbahçe forması yanına Galatasaray hiç hoş durmamış var olan güzelliği bozuyor