Merhaba eskiden yolladigimiz mailler normal olarak giderdi sonra sunucu değiştirdik yine normal gidiyordu sonradan spam klasörüne gitmeye başliyor
site olarak 1 yildan beri taş çatlasin 10 defa mail atmişizdir buna rağmen neden spama düşüyor
ve bunu nasil düzeltebiliriz