1.) büyük çoğunluğun bilgisinin olduğu bir konu açarsan, çoğu kişi bilgisi olduğu için konu açacaktır.
2.) ufak bir tartışmaya açık bir konuysa çok yorum yazılacaktır.
3.) savunulması yada saldırılması gereken bir konuysa yorum çok olur.
4.) sohbet tarzı konularda, geyik yapmak amaçlı çoğu kişi yorum yazar
daha başka yolu da vardır tabi yorum yazdırmanın...