Konu
Ebay'dan Adobe Lisansı almak...
28-08-2007, 18:28:05
#1
EsCTasY
Merhaba Ebay'dan Adobe Lisansı almak sakatmıdır. aldık diyelim lisansın bizim olduğuna dahi elimizde ne tür belgeler olması gerekiyor fatura banrol vs vs.