Merhaba Arkadaslar..

Forumumuzda 37 Bin Üye Var Ve Hitide İyi Hala Lisans Almadık Sağolsunlar Vbulletin Servisinden Elemanlar Uyarı Yaptı Lisans Almam Gerekıyormus 2 Gün İçerisinde..

Güvenilir Arkadaslar Lisans Satıyorsa Alabilir. Teşekkürler.

Kesinlikle Arkadasın R10'da Herkes Tarafından Güvenilir Biri Olması Lazım. Yani 1 / 2 Msj'ı Olup Tanınmayan Kişilerden Almıyorum Malesef.Zamanında Basıma Bir Olay Geldide