Merhaba Arkadaslar..
Forumumuzda 37 Bin Üye Var Ve Hitide İyi Hala Lisans Almadık

Sağolsunlar Vbulletin Servisinden Elemanlar Uyarı Yaptı

Lisans Almam Gerekıyormus 2 Gün İçerisinde..
Güvenilir Arkadaslar Lisans Satıyorsa Alabilir. Teşekkürler.
Kesinlikle Arkadasın R10'da Herkes Tarafından Güvenilir Biri Olması Lazım. Yani 1 / 2 Msj'ı Olup Tanınmayan Kişilerden Almıyorum Malesef.Zamanında Basıma Bir Olay Geldide