Konu
Msnde bir resmi nasıl ifade yaparız?
27-08-2007, 01:14:07
#1
DEKAN
Msnde bir resmi ifade yaptığımızda küçücük çıkıyor , biraz büyük yapabilmek için hangi programı ya da yöntemi kullanabiliriz. örn. 48*48 gibi standart bir ölçü için.