Konu
sedoda euro hesabı acmama gerek varmı
26-08-2007, 23:41:20
#1
mavicin
arkadaslar ii akşamlar sedoda hesabıma para yatırılması için googledaki gib dolar hesabı acma gibi sedodada euro hesabı acmak gerekiyormu yoksa ytl hesabıma cevrilerek aktarılıyormu o para şimdiden yardımlarınız için teşekkurler