Konu
1 yıllık vB lisans karşılığında konu açacak ??
26-08-2007, 21:01:24
#1
1PixeL
Üyeliği durduruldu
Merhaba;
1 yıllık vB lisansım var ve kullanmıyorum.
Buna karşılık konu açacak kişiler burdan tekliflerini yazarlarsa kaç konu açabileceklerine dair, ona göre değerlendirebilirim.
MSN:
alonewm@gmail.com