Merhaba;

1 yıllık vB lisansım var ve kullanmıyorum.

Buna karşılık konu açacak kişiler burdan tekliflerini yazarlarsa kaç konu açabileceklerine dair, ona göre değerlendirebilirim.

MSN: alonewm@gmail.com