Bugün myplesk.org daan mail geldi windows 2003 server üzerinde önemli bi açık var diye belirtikleri konuyu okudum önemli bir açık gibi görünüyor sizede haber vereyim dedim.
şu adresten konuyu inceleyebilirsiniz.
http://forum.myplesk.org/showthread.php?t=318
buda microsoftun yaptığı açıklama
You may not be able to connect to an instance of SQL Server by using an anonymous login
saldırının nasıl yapıldığını yazmamışlar (hackerlara yol göstermemek için) ama ciddi bi sorun gibi görünüyor. ben gerekli ayarlamaları yapıyorum sizede tavsiye ederim