ben 4-5 ay önce fln eski sitemden reklampaneli tarafından ilk ödememi almıştım. ama şuan sitem lisans olayları yüzünden kapalı sende biliyosun o yüzden başka bi sitemde kullanıyorm daha ödeme fln yok. [ site yeni olduğu için klik yok ]