kaanaykut adlı üyeden alıntı:
Bende komik fiyatı soyluyorum.Satın almak isteyen60 ytl demişti.Cok az demiştim karsı cevabı su olu.domain karakterin cok fazla.Bende siz bilirsiniz demiştim.Zaten reklam geliri bazen adamın verdiği fiyata cıkıyor
Yanlış anlama ama hosting sitesi almak istesem ve bedava 100 YTL verseler daha güzel domain bulurum.Türkçe harf(YardIm) işi bozuyor yoksa iyi domain.