Scream_'ı birbir olarak tanımam bende Scream_'dan Vbseo lisansı aldım. Bizimki oldukça hızlı ve güvenilir bir alış veriş olmuştu bir gün içinde halletmiştik.. Ben biraz daha beklemenizi tavsiye ederim.. Kendisinden çok fazla lisans alan kişi var forumda sadece sizin başınıza böyle birşey gelmişse eminim mantıklı bir açıklaması vardır.. Zaten elinizdeki belgelerle her zaman mahkemeye başvurabilirsiniz..
15 ağustosta yarıdım parasını bende başta bekledim zaten cenazem var dedi tamam dedim bekledim
ama telofonlara çıkmıyor şimdi mesajlarıma cvb vermiyor başka bi numaradan aradamım tanımadığı için açtı kendimi tanıtır tanızmaz yüzüme kapattı .. bu olay bu gece oldu hatta
okadar sinirliyim ki arkadaşlar anlatamam yazıklar olsun yaa ...
ama yemin ediyorum elimden ne geliyosa herşeyi yapacam hukuk var adalet ülkede ...