Bugün mynet 'teki mail adresime yeni bir mesaj geldi..
Kimden : "Mynet Satış Ortaklığı" <ortaklik@mynet.com>
Neyse girdim, inceledim. Bildiğimiz hemalhemsat, reklamstore gibi bir sistem kurmuşlar..
Fakat bu sistem zaten vardı Adpartner adıyla;
Mynet Adpartner
Anlayamadım ne yapmaya çalıştıklarını.. Aynı amaca çalışan 2 ayrı sistemleri oldu. Garip..
Başvurduk bakalım.. Kullanırım olmazsa ben de. Reklamstore sorunlu olduğundan kaldırmıştım kodları. Bu sağlam olur belki..
Edit; Reklamları yerleştirdim. Para vermese de duruyor bakalım sitede.
Buradan bakabilirsiniz, sağ altta "Mynet Emlak"