arkadaşlar 400.000 sayfaya yakın sitem var ve 2 gün pc yi açık bıraktım 300.000 e yakın linki sitemap yaptı fakat ne olduysa elektirikler gitti ve herşey boşa gitti. "Sitemap builder" diye bir program ile yapıyordum. sanırım kaldığı yerden devam etmiyor. kafayı yicem nasıl sitemap yapabilirim yada kaldığı yerden devam eden bir program varmı? önerileriniz nelerdir. iyi günler.