arkadaşlar hafta sonu sms gönderme zorunluluğu kalkıyordu satışlşar artıyordu artık hafta içindede telsime mesaj gönderme zorunluluğu yok yani kayıt sayıları oldukca arttı. anlatılmak istenen esas nokta o