Engelliyordur. Program konsolunda ayarı vardır. Kaspersky kullanıyorum AntiBanner diye bir özelliği var. Sitelerdeki çoğu reklamları engelliyor. Ziyaretçiye göstermiyor. Ayarı var kasparsky'da. Nod'da da olması lazım.