ForumFutbol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben makalelerimi r10 a yazmadan önce kişisel sitemde yazmama rağmen r10 önde çıkıyor
r10 da kac bot dolasiyo senin sitende kac bot. normaldir