Makaleniz gercekten güzel ve daha onceden değinilmemiş bir konu sanırım

Size bir soru sorarsam;
Xfn kodlarından aldığınız verimi sorsam neyle kıyaslardınız?
Sorumu değiştirmem gerekirse Xfn deki verim nedir?