http://img404.imageshack.us/img404/9...sddosyaoj4.jpg

bunda da ortadaki morumsu motifin siyahlığı biraz değişik o kada, yani aynı diyebilirizr

http://img404.imageshack.us/img404/8...sddosyamg1.jpg

baktım r10 wallpeparları ile ilgili baya konu var bende birşey karalıyım dedim.. böyle birşey çıktı...