http://img404.imageshack.us/img404/9...sddosyaoj4.jpg
bunda da ortadaki morumsu motifin siyahlığı biraz değişik o kada, yani aynı diyebilirizr
http://img404.imageshack.us/img404/8...sddosyamg1.jpg
baktım r10 wallpeparları ile ilgili baya konu var bende birşey karalıyım dedim.. böyle birşey çıktı...