Merhaba

Forumlar icin sizce en iyi reklam yerlesim planlamasi hakkinda fikirleriniz ve tecrubeleriniz nelerdir. Mesela footer mi iyi sonuc veriyor yada ilk mesajdan sonra sponsor baglantimi. Soz konusu olan Adsence icerik reklamlaridir. Fikirlerinizi bekliyorum. Reklami nereye yerlestirince en iyi performansi alabiliriz.