Evet katılıyorum .net biliyorum ama php'i ayrı zevk veriyor çünkü bu iş'i seviyorsan zordan kaçmaman gerek, bu yüzden .net bilmeme rağmen rüyamda php kodlar'ı görüyorum :~)
.net eğitmenimle zamanında çok tartıştık bu konuyu bana şöyle demişti "ben .net ile program geliştirir paramın keyfini çıkartırım sen ise bodruma kapanır deliler gibi kod geliştirirsin", bende hocama "herşey para değil insan kodlarkende zevk almalı, unutmayınki açık kaynak diller, o dahiler sayesinde zirvede" demiştim . Mesleğimi sevdiren dillerden biri php'dir.