kolaylık istiyorsan c php ye hiç girme direk dot net ten başla o zaman basic falan herşey daha kompe kod yazmak daha kolay hazır bileşenler nesne ye eğilim php den daha iyi ama yaratıcılığın körelir kendini geliştiremezsin ayrı mesele