Konu
Delphi öğrenmek isteyenler park edin!!!
19-08-2007, 01:50:44
#6
saho
Üyeliği durduruldu
kolaylık istiyorsan c php ye hiç girme direk dot net ten başla o zaman basic falan herşey daha kompe kod yazmak daha kolay hazır bileşenler nesne ye eğilim php den daha iyi ama yaratıcılığın körelir kendini geliştiremezsin ayrı mesele