Kendi adıma şunu diyebilirim

Msn listemdeki bir kişiye yazı yazdıysam o anda veya 2 dk sonra felan cevap gelmesini beklerim, cevap gelmiyorsa orda o insan beni umursamıyor diye degerlendiririm
Neden yazı yazınca kaç saat sonra bana cevap versin anlamsız.