Google'da arayınca Türkiye Cumhuriyeti'ni kötüleyen, yerden yere vuran onlarca site bulmak mümkün.

Bu mantıkla hareket edecek olursak Google erişimide çok yakında mahkeme kararı ile engellenir.

Durum içler acısı.

Edit ;

sweet_boy57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir arkadas nobetci mahkeme filan yazmis ama zaten kapanma cuma gunu yapildi
Şu anda mahkemeler adli tatilde, sanırım bu nedenle nöbetçi mahkeme tarafından kapatıldığı vurgulanmış.