evet doğru benden bir kuruş para almadı. O msn konuşmalarının hepsi doğru.
ama ben kendisine isterse o iki haftanın parasını verebilceğimi söyledim oda yok bilader önemki değil dedi ok dedim bende senin siteye suspend koycam dedii hocam geceye kadar bekle evde değilim yedeğimi alayım dedim oke dedi akşam eve gittim veritabanının yedeğini almak için hesap kitlendiğinden hiç bişey yapamadım. önceden cpanelden alınan full baclup da DB 16 mb olarak indir benim suanki DB m 35 MB benim tek kızdığım nokta mail atmama rağmen cvp neden verilmiyor..

yada msn açtı bikere

slm hocam nbr dedim msn i ya kapattı yada engellendim bilemicem...

ben kendimde bilgisayarcıyım her ay ortalama 3 4 tane web tasarım 2 tanede otomasyon türü kişisel yazılım işi alıyorum. Kendisine sen benim sponsorum ol bende webtasarım işlerinin hosting hizmetlerini senden alayım dedim. üstelik normalinden fazla para vercem dedim ok dedii

bunda yanlış olan ne ? Adil bi pazarlık değilmi ?

ben hosting değiştirdim die onuda sildim die bişey yok yine beraber iş yaparız.