Konu
R10.NET Wallpaper Photoshop Çalşmam
13-08-2007, 22:08:18
#6
HKNOCN
SABQCES adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
düşman uyur örümcek uyumaz bunlarıda r10 net fontlarıyla yazarsan daha bir karizma olur abi eline sağlık güzel olmuş
Haklısın... ama şu fontu bulamadık bir türlü