SABQCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
düşman uyur örümcek uyumaz bunlarıda r10 net fontlarıyla yazarsan daha bir karizma olur abi eline sağlık güzel olmuş
Haklısın... ama şu fontu bulamadık bir türlü