evet arkadaşlar yanlış duymadınız.ilk defa türkiyeden bir site bir filmin resmi fan sitesi olacak.resmi derken tabiki ana kaynak ingilizce olan site fakat girişlerde sadece alman fransız ve birçok ülke olmasına karşın ülkemizi göremeyince üzüldüm ve bu siteyi kurdum. e-postalaşmamız hızla devam ediyor fox firması ile (fox simpsons'ın telif hakkını alan tv) ve kesinlikle olumlu bir sonuç alacağız fakat site'ye birde forum ekledik ve burada türkiye'deki fanların sayılarını göreceğiz eğer 500 üyeyi aşarsak kesinlikle sitelerinde yer alacağız!
(500 üyeyi şerefsizlik yapıp kendimde açabilirdim fakat Türk insanın destek olması bana moral ve umut vereceğinden öyle birşey yapmadım)
sitemize hepinizi bekliyoruz umarım iyi niyetli yaklaşıp üye olursunuz...
The Simpsons | Türkiye'nin en geniŠfan sitesi!