LeXMaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amacım Tartışma Yaratmak Değil. SAdece Ben Bozmak İsterken Çok Fazla Komisyon İstemişti Hatırlatma Yapmak İstedim. Yoksa Geriye Kalan Tüm Konularda Size Hak Veriyorum . Arkadaşa Hayırlı Satışlar
tabiki biz de tartışma yaratmak istemiyoruz.Ama gene dediğim gibi oranı belirleme hakkını saklı tutar.
Mesela genelde %6 ile bozarım.Ama limiti aşarsam ihtiyacım yoksa %8-%10 gibi rakamlarla bozarım.Sonuçta ticaret yapıyoruz.