kosasnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşımada anında gönderecem dedi . pp gittikten sonra 24 saat sonra gönderecem demiş. çıkmış msn den
çıkmış değilde engellenip silinmiştir desek daha doğru olur sanırım.

geçmiş olsun arkadaşım.