Asla cevap gelmiyor diye birşey olamaz,ben bana gelen olumsuz başvuruları cevaplayıp,başvuranı yönlendiriyor.
Bazı kategori editörlerinin de böyle olduğundan eminim.Umarım hepsi bizim kadar anlayışlı olurlar.