ilk açıldıgında deneme amaçlı 1-2 gün kullanmıştım.
Türkiyede bu sektörde bir açık var
tekrar başlaması çok iyi olmuş
bir takım değişiklikler oldumu sistemde yoksa herşey eskisi gibi aynımı devam ediyorsunuz okan baba ?