maillere bence cvp vermiyolar
bi kersinde bana size kazayla para yolladık geri idae edin diye mail geldi. 4-5 kere mailleştik .
paranın bana gelmedigini anlayınca mailler kesildi benim parada içeride kaldı 2 hafta geçikti buraya yazdıkdan sonra alabildik anca
şimdi hala 1 haftalık paramı yine alamadım