Arkadaşlar birşey daha
Dün iki tane blog gördüm sitemden kopyalama yapmışlar. Bu arada reklam kodları da kopyalanmış ve reklamlar gösteriliyor. Koda baktım benim reklamlar.

Buralardan yapılan tıklamalar da benim hesabıma geçer mi ? Ya da bana bir zararı olurmu?