Hayır arkadaşım siteme google botları iki günde bir geliyor. Hatta bazen hergün geliyor. İçeriği kopyalayan ise daha on gün açılmış bir blog. Zaten anlamadığım da bu. anahtar kelimelerde zaten ilk sıradayım fakat sayfadan herhangi ufak bir bölümü alıp aratınca ben filtrelenmiş sayfalarda çıkıyorum.Ayrıca sitemin rankı da var. Diyorum ya 2006 sonunda açtım siteyi. Geçen gün backlinklerimi kontrol ederken gördüm birsürü blogda blog sahipleri bu siteyi şiddetle öneriyorum falan diye link vermişler. Öyle olsa sorun değil isteyen bütün siteyi kopyalasın

zaten öyle olmalı bence.
Neyse yorumlarınız için teşekkür ederim.