bırak gazı daha ne oldugunu dorudürüst bilmiyorum ya. lonely biraz açsana şu sedo olayını nasıl bişe forumda arama yaptım bulamadım bişe
Nasıl desem. Mesela siten var 200-300 hitli ve sandboxta

benimki ölede
Bunu sedoya kaydediyorsun sana verdiği nslere yönlendiriyorsun.Hitler google olmalı
Daha sonra sitene kullanıcılar geldikce sedoya yönlendirdiğinde reklamlar çıkıyor o reklamlara tıkladıkca kullanıcılar € kazanıyorsun..
en düşük miktar 25 € da yatırıyorlar..
Domainim sandbox olmasaydı asla vermezdim sedoya ama napim
Tabi illede sedoya kaydetmek için domainin sandboxta olması gerekmiyor.