okanbsd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bırak gazı daha ne oldugunu dorudürüst bilmiyorum ya. lonely biraz açsana şu sedo olayını nasıl bişe forumda arama yaptım bulamadım bişe
Nasıl desem. Mesela siten var 200-300 hitli ve sandboxta benimki ölede

Bunu sedoya kaydediyorsun sana verdiği nslere yönlendiriyorsun.Hitler google olmalı

Daha sonra sitene kullanıcılar geldikce sedoya yönlendirdiğinde reklamlar çıkıyor o reklamlara tıkladıkca kullanıcılar € kazanıyorsun..

en düşük miktar 25 € da yatırıyorlar..

Domainim sandbox olmasaydı asla vermezdim sedoya ama napim

Tabi illede sedoya kaydetmek için domainin sandboxta olması gerekmiyor.