okanbsd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben sedo nun ne oldugunu dahi bilmiyorum adamlara bak aşmışlar hayretle izliyorum..umarım bende öğrenirim bir gün...
hepinize bol kazançlar arkadaşlar
1 anlık gazla başladım bende